tisdag 9 november 2010

Flera små vänner.

Jag modifierade hästen lite och så blev det en kompis till Russ; Mickel räv. Nu är det mycket bus här hemma när dessa små kompisar leker. Russ tycker dock att Mickel blev lite stor, när de skojbrottas så hamnar ju alltid Russ underst!

Husmusen leker kurragömma bland "mina" blommor. Nä, nu ska jag vara riktigt ärlig och säga att blommorna är helt och hållet min mans ansvar och han är väl även orsaken till att de lever. Jag handlar, han sköter. Då blommar de och är fina. Berätta inte det för någon bara. Vet inte om han vill stå för sitt orkidéintresse offentligt ;)













Just ja, Husmusen var det ju. Här busas det så blombladen flyger högt och lågt. Men vem gömmer han sig för egentligen? Jo, Vargen såklart!

 Men Husmusen behöver ju inte vara rädd, för alla vet ju att Vargen är vegetarian...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar