tisdag 18 januari 2011

Om sömn igen...

Jobbade länge idag. Åkte innan Dotter och maken vaknat och skulle komma hem när Dotter somnat. Kvällskonferens på jobbet och ingen idé att åka hem emellan. Mycket jobbigt att inte få träffa Dotter på hela dagen, första gången någonsin, men allt går... Fick en hel del gjort. Talade dock med Dotter i telefon. Mestadels envägskommunikation, men ändå!

När jag kom hem så mötte dock en vaken Dotter mig i hallen. Inte sova utan mamma. Två timmar över läggning och totalvägrar. Somnade på mig efter en kvart och ligger nu här bredvid mig i soffan. Antar att det får vara såhär tills separationsångesten gått över. Får låta bli att ha kvällskonferenser tills dess. I morgon hoppas vi att det blir lång sovmorgon för trötta Dotter eftersom det är min lediga dag! Vi ska bara vara hemma och kramas och leka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar