måndag 31 januari 2011

Paket!!!

Fortsätter vara konstant yr... kan bero på att jag fortfarande inte sovit en hel natt på många många dagar, dotter är diagnostiserad med tredagarsfeber. Nu är hon mest trött, så jag hoppas på en mycket slapp kväll i tv-soffan och en tidig läggning av Dotters mamma.

När jag kom hem idag möttes jag av detta:


Vårt fina nya golv har äntligen kommit! Ekparkett för hela slanten, kommer bli så fint så fint. Funderar dock på ifall hallen är det bästa stället att förvara golvet på. Hundarna tycker det är en besvärlig hinderbana att ta sig över när de ska mellan rummen...

Är nu sugen på att bli klar med väggar och tak så vi någon gång får lägga in golvet och se hur det blir. Ut med den gamla björkparketten bara!!! 

Undertiden jag skrivit detta har Dotter somnat i makens famn, ser så mysigt ut.

Nu ska jag inta soffhörnet! Men först ska jag bjuda på en bild på vår vackra orkidé också som Maken tagit.  Visst är den fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar