onsdag 30 mars 2011

Ledig onsdag!

Maken är ledig, jag är ledig. Dotter är gnällig. Jag har ingen aning om varför, men mammaklängisen är extra mammaklängig när jag är hemma såklart. Kan bero på att vi knappt hann ses i måndags eller i tisdags och hon försöker ta igen det hela nu när jag har ledig dag.

Idag ska det byggas garderob i Dotters rum. Tanken är att var och en ska ha sina grejor i sitt rum, och inte som nu med två klädkamrar som ska täcka hela husets behov. Jag förstår inte hur de som bodde här innan klarade sig på bara klädkamrarna. Det kanske å andra sidan är vi som har på tok för mycket bråte, men är man samlare i generna så får man väl göra utrymme för det i sitt hus!

Ska även hinna med en sväng till Blomsterlandet och handla lite vårblommor till både inne och ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar