lördag 21 april 2012

Lördag förmiddag

Jag tittar lite på min bloggstatistik. Igår var det 45 människor inne och läste min blogg under kvällen. Kan inte annat än fundera på vilka alla dessa människor är. Få lämnar en kommentar, och jag får därmed gissa mig till vilka ni är och vad ni tycker om det jag skriver. Känner mig dock lite smickrad över att 45 människor tydligen tycker att det jag skriver är värt att läsa.

Maken är på fototräff. Modig som han var vågade han ansöka till stadens fotoklubb och blev antagen. Sänkte medelåldern rejält, då de flesta i klubben ligger på 50+. Han funderade ett tag på om det skulle kännas konstigt, men ett gemensamt intresse visar sig klassiskt nog kunna överbygga åldersgapet. Sist placerade han sig på plats 8 av drygt 50 i en fototävling, så nu tror jag verkligen att han känner att han kan ha en plats bland alla erfarna hobbyfotografer och en del proffs. Bra för min lilla makes självförtroende!

Jag lovar, nu är det den sista mössan för ett tag... En precis likadan som i påskas, men med några maskor till så den förhoppningsvis inte blir för liten för Dotter innan året är slut.

1 kommentar:

  1. Du och dina mössor! :) Nej då, de är superfina. Jag ska försöka komma ihåg att kommentera oftare. Det blir i alla fall något mer för dig att läsa då! Kram!!

    SvaraRadera