söndag 2 december 2012

30 år!

Lilla jag, på toppen av livet säger min mamma. Gift med en underbar man, två döttrar, två hundar, hus, jobb och allt det där. Nu kan det tydligen inte bli bättre. Om det stämmer så tänker jag inte få panik för det, för visst är livet underbart just precis nu.

Hittills har firandet bestått av frukost på sängen och julmarknad i Gällersta forngård med familjen. Eftersom maken skulle ordna dagen så är han iväg och handlar nu, så vi får väl se hur det blir framemot kvällen. Det kommer nog i vilket fall bli både god mat och kanske något litet paket till 30-åringen!







Och lite extra har jag njutit av att se mina små tjejer som tjuvstartat med julklänningarna...

2 kommentarer:

  1. Grattis till födelsedagen... och allt det andra!
    Skickar en kram till både dig och musiken.
    /Gunilla

    SvaraRadera