måndag 7 mars 2016

Tapetserat och klart!

Målet är att våra stora husprojekt skulle vara klara innan bebisen kom. Vi har ju byggt en stor takkupa  över badrum och vardagsrum och en kur som inrymmer en ny hall. Övervåningen ser absolut inte ut som den gjorde när vi flyttade in, allt i väggar, tak, golv, fönster, belysning etc är helt nyfixat. Det har tagit sin tid, men nu börjar vi så sakteliga närma oss.

Här ska familjen sitta och mysa på kvällarna....


...medan jag pysslar i min alldeles egen efterlängtade syhörna...


...kan det bli så mycket bättre?! Känner mig lite bortskämd, men jag står ut med den känslan. 

Mitt underbara stora skrivbord är arvegods från min mormor som har slitit det väl med alla sydda klänningar hon gjort till min mamma och mig när vi var små...undrar om det förpliktigar för framtiden? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar